Veilig en betrouwbaar een Huawei hoesje kopen

0item(s)

Je hebt niets in je winkelwagen

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht per e-mail aan onze afdeling klantenservice door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht zorgvuldig bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht je een klacht hebben kunt je deze e-mailen naar: info@huaweihoesjes.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan per e-mail de hoogte.

Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn. Is jouw klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

E-mailadres: info@huaweihoesjes.nl